  • Data: 2007-05-04 20:21:12
    Temat: Re: autoryzacja transakcji kartą...
    Od: "tpajak" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aga" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f1cq42$9f9$1@serwus.bnet.pl...
    > Witam,

    > dokonałam zakupów w sklepie i z powodów rzekomo komunikacyjnych nie mogłam
    > dokonać płatności karta kredytową więc zapłaciłam gotówką Jakież było moje
    > zdziwienie, gdy okazało się, że z karty kredytowej również ściągnieto tą
    > kwotę. Ani nie podpisałam się na wydruku z terminala, ani też nie
    > autoryzowałam transakcji PINem. Mój szanowny bank chce abym zastrzegła
    > kartę... Myslę sobie czy odpuścić czy robić dalej awanturę z powodu 30
    > zł....
    > Pozdrawiam :-)

    Czy nie jest aby tak, że terminal ZAWSZE wydaje slipa, który jest
    potwierdzeniem udanej / nieudanej transakcji. W przypadku autoryzacji
    pozytywnej jest albo miejsce na podpis albo komunikat PIN ZGODNY czy cos w
    tym guscie. Natomiast w przypadku problemów jest komunikat ODMOWA, BŁĄD
    AUTORYZACJI, PROBLEMY Z POŁĄCZENIEM - komunikat o odrzuceniu transakcji
    wskazujący mniej więcej precyzyjnie przyczynę. Sprzedawca ma obowiązek
    przekazać tego slipa klientowi aby ten mógł go strzec jak oka w glowie gdyby
    pojawił sie problem taki jak przez Ciebie opisany. Nie rozumiem dlaczego nie
    dostałaś tego papierka.

    Pozdrawiam
    tpajak