eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautoryzacja transakcji kartą...Re: autoryzacja transakcji kartą...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "tpajak" <t...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: autoryzacja transakcji kartą...
    Date: Fri, 4 May 2007 22:21:12 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <f1g4jv$ktn$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f1cq42$9f9$1@serwus.bnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-1737.bielsko.dialog.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1178310079 21431 81.168.214.201 (4 May 2007 20:21:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 May 2007 20:21:19 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: tomasz_pajak
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:414209
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Aga" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f1cq42$9f9$1@serwus.bnet.pl...
    > Witam,

    Witam,

    > dokonałam zakupów w sklepie i z powodów rzekomo komunikacyjnych nie mogłam
    > dokonać płatności karta kredytową więc zapłaciłam gotówką Jakież było moje
    > zdziwienie, gdy okazało się, że z karty kredytowej również ściągnieto tą
    > kwotę. Ani nie podpisałam się na wydruku z terminala, ani też nie
    > autoryzowałam transakcji PINem. Mój szanowny bank chce abym zastrzegła
    > kartę... Myslę sobie czy odpuścić czy robić dalej awanturę z powodu 30
    > zł....
    > Pozdrawiam :-)
    >

    Czy nie jest aby tak, że terminal ZAWSZE wydaje slipa, który jest
    potwierdzeniem udanej / nieudanej transakcji. W przypadku autoryzacji
    pozytywnej jest albo miejsce na podpis albo komunikat PIN ZGODNY czy cos w
    tym guscie. Natomiast w przypadku problemów jest komunikat ODMOWA, BŁĄD
    AUTORYZACJI, PROBLEMY Z POŁĄCZENIEM - komunikat o odrzuceniu transakcji
    wskazujący mniej więcej precyzyjnie przyczynę. Sprzedawca ma obowiązek
    przekazać tego slipa klientowi aby ten mógł go strzec jak oka w glowie gdyby
    pojawił sie problem taki jak przez Ciebie opisany. Nie rozumiem dlaczego nie
    dostałaś tego papierka.

    Pozdrawiam
    tpajak


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1