  • Data: 2008-03-13 18:12:50
    Temat: Re: awaria wpłatomatu mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    a...@o...pl 2...@n...onet.pl

    > Czy połknięta kaska zostanie mi zwrócona czy do tej pory przeze mnie zawsze
    > chwalony mBank pozbawi mnie część wynagrodzenia, które chciałam wpłacic na konto?

    Trudno zgadnąć, ale mnie kiedyś (kilkanaście lat temu) bankomat PeKaO SA
    nie wypłacił 50 złotych (za szybko zabrał z powrotem -- nie zdążyłem zabrać)
    i reklamację uwzględniono. Akurat wówczas spaliłem komuś palnik (lampę uliczną)
    za 50 złotych i obiecałem, że pieniądze zwrócę. :) Reklamację rozpatrzono na
    moją korzyść natychmiast po tym, jak oddałem pieniądze za palnik, co utwierdziło
    mnie w wierze w tak zwaną sprawiedliwość Boską. Może i Ty masz coś na sumieniu? ;)

    Swoją drogą -- nieźle zarabiasz, skoro potrzebne było rozłożenie wpłaty na kilka
    rat... ;) IMO ktoś policzy pieniądze w bankomacie, zerknie na reklamacje i wydruki
    (czy inne zapiski) bankomatu, i jeśli podana przez Ciebie kwota jakoś ;) pokryje
    się z bilansami (albo raczej z brakiem bilansów) to pieniądze Ci oddadzą. :) Może
    nawet z przeprosinami, bo jednak to chyba nie jest Twój błąd. :)

    --