  • Data: 2008-03-14 00:48:06
    Temat: Re: awaria wpłatomatu mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "mvoicem" frcf6i$hd7$...@i...gazeta.pl

    > Dobra zasada korzystania z wpłatomatu jest taka, żeby nie wkładać do
    > piekielnej maszyny jednorazowo więcej pieniędzy niż jesteś w stanie
    > przeboleć przez czas rozpatrywania reklamacji :).
    >
    > Chociaż i tak się chwali że w ogóle rozłożyłeś to na kilka rat. Taki Eneuel
    > Leszek to widać robi ty tylko powyżej 10tys :).

    Polbankowe bankomaty chyba nie przyjmują więcej niż 50 sztuk naraz, więc
    10 kilo to akuratna wielkość do podziału. :) Ale ja po tyle nie wpłacam.
    Dziś wpłacę ze dwie lub trzy stówy -- nawet jeszcze nie wiem ile. :) Zaś
    zwykle wpłacam nie więcej niż 1 tysiąc. I nie rozkładam, bo mi zależy na
    czasie. Liczę, wkładam, sprawdzam, akceptuję i zabieram pokwitowanie. :)
    Cieszę się z tych powodów, że trwa to tak krótko i możliwe jest o każdej
    porze dnia (czy nocy) czyli także wówczas, gdy w strefie szatana (zwanej
    strefą parkowania płatnego) nie buszują przeklęte :) anioły, górnolotnie
    nazywane inspektorami UM. ;)

    Ale gdy już będę wpłacał po 10 kilo naraz -- też nie będę rozkładał. :)
    Kiedyś tyle mogłem zarabiać dziennie. :) Później nie miałem co jeść. :)
    A teraz... Chyba teraz idę już spać. :)