eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew - oszustwo i sprawa reklamacji (mBank)Re: bank musi sprawdzić zgodność
  • Data: 2009-04-11 13:34:08
    Temat: Re: bank musi sprawdzić zgodność
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kamil Jońca pisze:
    > Pete <n...@n...com> writes:
    >
    >> Jacek Osiecki pisze:
    >>> Dnia Fri, 10 Apr 2009 18:19:04 +0000 (UTC), aneczka napisał(a):
    >>>> a w ogóle to masz szczęście, że to mBanku dotyczy, bo to on właśnie był stroną
    >>>> w tym postępowaniu sądowym, więc wyrok dobrze zna ;)
    >>> Tak w ogóle to ten wyrok to jedna wielka głupota... Sędzia wykazał się
    >>> wyjątkową ignorancją :(
    >> Bo?
    >
    > Bo w archiwum grupy jest wiele dyskusji na ten temat. I nie mam
    > wrażenia, żeby był jakiś *istotny* postęp jeśli chodzi o dopasowanie
    > "TP" do "Telekomunikacja Polska" ...

    Ale dlaczego "ignorant"? Bo go nie interesuje, że nie ma sensownego
    algorytmu do weryfikacji tych danych? To nie jego, ani klientów banków
    problem.

    To jest wyłącznie ryzyko prowadzenia banku. Albo bank się zgadza z
    obowiązującym prawem (czytaj: odbiorcą przelewu jest podmiot a nie numer
    rachunku) albo się nie zgadza i zamyka interes.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1