  • Data: 2012-09-21 11:43:54
    Temat: Re: bank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunków
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 września 2012 11:17:42 UTC+2 użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:

    > trudno powiedzieć, co im wysłałeś, ale być może mają rację, jeśli nie
    >
    > było to oświadczenie woli.
    >
    > Jeśli było - proponuję zapytanie o powody, dla których nie uznają
    >
    > przepisów KC (np. art. 730).

    Żeby było wszystko jasne, wniosek miał postać następującą:

    Ja, Jan Kowalski, legitymujący się dokumentem tożsamości w postaci dowodu osobistego
    numer XXX, PESEL YYY, zamieszkały w ZZZ niniejszym wnioskuję o zamknięcie z dniem
    12.09.2012r:
    rachunku osobistego o numerze AAA
    rachunku oszczędnościowego o numerze BBB
    poprzez rozwiązanie umów o prowadzenie wyżej wymienionych rachunków. Jednocześnie
    proszę o przelanie salda likwidowanych kont na rachunek prowadzony w banku SuperBank
    nr WWW.