eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunków › Re: bank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunków
  • Data: 2012-09-21 12:13:51
    Temat: Re: bank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunków
    Od: lukasm <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 21 września 2012 10:52:46 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
    > Przyszedł czas na jesienne porządki w rachunkach bankowych. Namnożyło się ich
    całkiem sporo przez ostatni rok więc postanowiłem część z nich zamknąć.
    >
    >
    >
    > Znalazłem dosyć kompletny wzór wniosku o zamknięcie rachunków, na wszelki wypadek
    uzupełniłem go wszystkimi dodatkowymi danymi do braku których bank mógłby się
    przyczepić, wysłałem do kilku banków listem poleconym i czekam...
    >
    >
    >
    > Pierwszy odpisał OpenFinance:
    >
    >
    >
    > "Pragnę poinformować, iż wypowiedzenie umowy o prowadzenie Konta Optymalnego, jakie
    Pan do nas przesłał jest błędne. W załączniku przesyłam druk poprawnego wypowiedzenia
    takiej umowy."
    >
    >
    >
    > Wcześniej dzwoniłem do Toyota Bank, gdzie równiez zamykam konto, z pytaniem o wzór
    wniosku na co odpowiedzieli że wystarczy podać standardowe dane i podpisać. Czy bank
    może wymagać aby wypowiedzenie umowy było spisane tylko i wyłącznie według ich wzorca
    i odrzucać wnioski niespełniające tego wymogu?

    To i atak dobrze, że coś odpisali - ja w czerwcu wysłałem do Getin Noble
    wypowiedzenie umów w OpenOnline oraz wypowiedzenie kk w GetinOnline - zero odzewu do
    dzisiaj, konto w OO nadal aktywne, karta w GO również. Na zapytania przez formularz
    kontaktowy nie odpowiadają.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1