    From: regis <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank zablokowal mi konto
    Date: Mon, 10 Nov 2008 00:23:50 -0800 (PST)

    Witam
    dziekuje za odzew i rady.
    Do dnia dzisiejszego nie przyszedl zaden tytul egzekucyjny zatem nie
    wiadomo z kim i o czym rozmawiac.
    Na koncie bylo pare zl ale to nie byla kwota, ktora zadowolilaby
    egzekutora (brakowalo nastepnych pare zlotych)
    Problem polega na tym, ze jakis osiol w mBanku zablokowal w piatek
    wszystko i oczywiscie poza osobami z infolinii nie ma osoby
    kompetentnej do rozmowy.
    Maja czas nawet do 10 dni zeby do mnie zadzwonic.
    Jestem osoba, ktora sie leczy ale oczywiscie nie wiem czy to bedzie
    kogokolwiek interesowalo bo naprawde nie mam w tej chwili z kim
    rozmawiac.