  • Data: 2018-11-20 15:02:12
    Temat: Re: bitcoin
    Od: gosc <t...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    j...@j...org wrote:
    > O, zaczyna się. Nie jesteś w stanie podać argumentów, to po raz kolejny zaczynasz
    jechać w wycieczki osobiste. Jakie przewidywalne.

    Masz podane argumenty.
    Nie zniżam się tak nisko, by tłumaczyć dane.

    > "Number of nodes", "Number of channels". W żadnym z linków nie ma nic o ilości
    transakcji, czy ich wolumenie.

    Na spokojnie może kiedyś dotrzesz do tej wiedzy.

    > Wykładanie faktów niewygodnych dla ciebie nazywasz trollowaniem? Dobre!

    Nie fakty tylko kłamstwa.

    > Ale podasz w końcu ich liczbę czy wolumen? Prosty link do tabelki czy wykresu, a
    doprosić się nie mogę od paru godzin.

    Nie zniżam się tak nisko, by tłumaczyć dane.

    > No to zaproponuj w końcu jakąś definicję.

    Nie muszę nic proponować.

    > Odrzuciłeś wolumen transakcji, gdy się okazało, że ten spada.
    > Odrzuciłeś ilość transakcji, gdy się okazało, że ta spada.
    > Odrzuciłeś Google Trends, gdy się okazało, że popularność kryptowalut spada również
    tam.

    Nie odrzuciłem wolumenu transakcji, on nie spada.
    Nie odrzuciłem liczby transakcji, ona nie spada.
    Nie odrzuciełem google trends.
    Np. ziększona popularność cytryn w google nie ma wpływu na zmniejszoną
    popularność ołówków, półgłówków.

    > Ale w zamian zacząłeś od "weź kogokolwiek z pomocy społecznej" i wlepianiem linków
    nie na temat!

    Dalej to polecam. Linki są na temat.

    > Ot, taki troll-fanatyk z ciebie.

    Antytroll fanatyk.