    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 20 Nov 2018 06:31:45 -0800 (PST)
    <j...@t...com> <5bf01500$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bf04e2e$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5bf1aab0$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5bf2dd20$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5bf3d965$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5bf3ed4d$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5bf40138$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5bf410bf$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: bitcoin
    From: j...@j...org

    On Tuesday, November 20, 2018 at 10:48:49 PM UTC+9, gosc wrote:
> [...]
    - WTF, co ma to wspólnego z telefonią komórkową)?

    > To nie jest bzdurna komenda linuksowa.
    > To ma wspólnego z telefonią komórkową, że urządzenie gsm jest
    > podłączone do komputera z linuksem, a w tym linuksie wydajesz komendy,
    > które mogą być przydatne w celu bezproblemowego zapisania ruchu gsm.

    Znowu udowadniasz, że nie masz pojęcia, o czym piszesz.

    http://man7.org/linux/man-pages/man1/free.1.html

    https://www.kernel.org/doc/Documentation/sysctl/vm.t
    xt -> ctrl+f ->
    drop_caches

    > Nie ilość, a liczba.
    > Nie poświęcę czasu na szukanie filmu, bo to i tak nic nie wniesie do
    > dyskusji z trollem.

    No widzisz, czyli chciałeś coś tam udowodnić, i jak zwykle - dupa ci z tego wyszła,
    wycofujesz się rakiem.

    pytanie; zwyczajowo nie odniosłeś się do niego, a zmieniasz temat.

    > Kałmiesz i wymyślasz.
    > Napisałeś pytanie:
    > Nie sądzisz, że jakby zabawy w imsi catchera były rzeczywiście tak
    > proste, jak je opisujesz, to byśmy o nich częściej czytali w gazetach?
    >
    > Dostałeś odpowiedź:
    > To, że nie opisują w gazetach jakiejść czynności nie oznacza, że jej
    > nie ma.
    >
    > Odpisałeś, że nie odniosłem się do tego pytania.
    >
    > A to jest kłamstwo.
    > Każdy widzi, że odniosłem się do tego pytania.

    fraudu na kryptowalucie. Innymi słowy: zupełnie nie na temat.

    > Fraudu na kryptowalucie nie cofniesz.
    > Tak samo nie wymażesz przelewu z banku.

    Ale fraud na tradycyjnej walucie można reklamować, i w efekcie w wielu przypadkach
    cofnąć.

    > Jeśli pomylisz kwotę zwykłego przelewu płacąc za prąd to możesz pisać
    > reklamację i ta reklamacja może być uznana.
    > Podobnie jest z bitcoinem.

    Serio? Gdzie mam napisać reklamację za podmieniony adres bitcoina w przelewie?
    Przypominam, że w bankowości tradycyjnej jest 2FA, więc podmienienie i numeru konta,
    i SMSa, to nie jest takie hop-siup (zaznaczam: nie mówię, że niemożliwe, ale dużo
    trudniejsze, ze względu na brak 2FA przy kryptowalutach, i brak instancji
    odwoławczej).

    Bo dokładnie o tym rozmawiamy, a nie o jakichś nadpłaconych rachunkach za gaz czy
    prąd.

    [ciach zapętlenie]