    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: blik Ździsiek und Rysiek
    Date: Tue, 10 Oct 2023 13:36:42 +0200

    in <news:1bxilk4hw2llu.4ayjiu0grfwk.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Mozna i trzeba?
    > samochod z reguły przekracza limit karty, wiec nie kupisz,

    kupię, ustawię 8ooo funtów ale chyba nie ma limitu lub jest 25 tys
    funtów. Wiem ze kolega kupił samochód kartą za 18ooo funtów.

    Trzeba kupic karta za wszelka cena bo łatwiej odzyskac pieniadze
    od dealera jesli doszło do przestepstwa wokół samochodu.

    > a sprzedawca jak ma zaplacic prowizje kartową, to woli przelewem.
    > Albo kredyt ci obslużyć.

    odchodzi sie jak nie chce kartą i on nie sprzedał jego strata

    > A blik ... blika wymyslily banki. Zdaje się, że po to, aby całą
    > prowizję zgarnąc dla siebie, po co sie dzielic z visą :-)

    no własnie po co sie dzielic z visą :)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza