eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibrak cennika uslugRe: brak cennika uslug
  • Data: 2005-03-03 18:52:38
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krab napisał(a):
    > teoretycznie nie o bankach ale ;-) okazalo sie ze po udowodnieniu przez
    > klienta - nie otrzymania cennika swiadconych uslug, tpsa przegrala spory
    > proces; jesli dobrze zruzumialem informacje, sprawe mozna rozciagnac na
    > banki i niedostarczania przez nie jako standard - cennikow swiadczenia
    > uslug, zazawyczaj coraz wyzszych
    > co wy na to ?

    Oczywiście że można.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1