  • Data: 2007-11-15 21:47:55
    Temat: Re: brak ?rodków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 19:20, "swen" <n...@n...com> wrote:

    > W czasie PRL-u tez istnialy banki, malo, powiem, ci, ze na bardzo zblizonych
    > zasadach jak to ma miejsce w UK!!!! Zaskoczony?

    Wicie, rozumicie, demokrcja tez....
    W Korei Polnocnej zapene rowniez maja obecnie jakies banki.

    > Ok 3 dni. I jest darmowy. Chcesz natychmiast i za darmo? Zaluz konta we
    > wszystkich bankach w angli -sa darmowe- przelew w obrembie tego samego banku
    > jest natychmiastowy.

    W Polsce dochodzi tego samego dnia, w obrebie roznych bankow.
    Niezaleznie czy z darmowego czy z platnego konta.

    W obrebie tego samego banku czesto trwa to kilka minut.

    Tak wiec moze by tak banki w GB dogonily polski system bankowosci
    elektronicznej, zeby mozna bylo zaczac oceniac koszty utrzymania kont,
    jesli w GB przez 2 dni przetrzymuje sie "w drodze" cudza gotowke
    nienaliczajac oprocentowania.

    TO sa potezne kwoty, ktore finansuja "darmowe" konta w GB.