  • Data: 2009-12-29 17:37:47
    Temat: Re: btw...
    Od: bzdreg <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rafal pisze:

    > Nie żebym twierdził, że lubię urzędy w tym ZUS. Nie, nie lubię, chociaż
    > zazwyczaj nie mam ani z ZUSem ani urzedami jakichkolwiek kłopotów. Nie
    > lubię również takiego generalizowania ze strony ludzi. W jednym z
    > inspektoratów ZUSu pracuje właśnie moja piękniejsza połowa i powiem
    > szczerze, że to naprawdę ciężki kawał chleba. Te - jak je nazwałeś -
    > "paniusie z mizernym ego" na sali obsługi klientów wszystkie z wyższym

    Przeczytaj mój pierwotny post. Nigdzie nie wylewałem żółci na panienkę
    zza biurka. Zbulwersowawszy się usłyszanym warunkiem powiedziałem jej
    "wiem, że to nie pani wymysł, ale ten wymóg jest idiotyczny i
    bezprawny". Dalej pisałem, że będę żądał wyjaśnień od dyrektora oddziału.
    Z panią rozmawiałem z uśmiechem i na koniec przeprosiłem ją za moją
    wcześniejszą nieco nerwową reakcję.

    > Żeby nie było zupełnie OT
    > Zadałem przed chwilą pytanie Ani - w jej inspektoracie do zmiany numeru
    > konta wystarcza np. napisanie jednozdaniowego podania i osobiste jego
    > złożenie (chodzi o weryfikację świadczeniobiorcy np. za pomocą dowodu
    > osobistego) - wszystko, całość trwa 2 minuty. Żadne potwierdzenie
    > czegokolwiek z banku nie jest wymagane. Odszczekacie? ;p

    A żeby nie było całkiem OT, to spostrzegłem jeszcze, że na odnośnym
    formularzu wniosku na nrb przewidziane jest chyba 34 cyfry (po wpisaniu
    nrb zostało mi z 8 wolnych). A na to, aby wydzielić grubszą kreską grupy
    czterocyfrowe - nikt nie wpadł. W tej genialnej instytucji do
    coponiektórych nie dotarło jeszcze obowiązujące prawo (bankowe?).

    Niczego co napisałem (na ten temat w tym i w poprzednim wątku) nie
    odszczekam.

    --
    Tnx. Regards. Bzd.