eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiP...y ZUSRe: btw...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: bzdreg <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: btw...
    Date: Tue, 29 Dec 2009 18:37:47 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 53
    Message-ID: <hhdepi$nfs$1@news.onet.pl>
    References: <hhct5b$6k1$1@news.onet.pl> <hhd0mf$j4j$1@news.interia.pl>
    <hhddqh$t0d$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.170.2
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1262108274 24060 83.238.170.2 (29 Dec 2009 17:37:54 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Dec 2009 17:37:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hhddqh$t0d$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 091229-0, 2009-12-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:513708
    [ ukryj nagłówki ]

    rafal pisze:

    > Nie żebym twierdził, że lubię urzędy w tym ZUS. Nie, nie lubię, chociaż
    > zazwyczaj nie mam ani z ZUSem ani urzedami jakichkolwiek kłopotów. Nie
    > lubię również takiego generalizowania ze strony ludzi. W jednym z
    > inspektoratów ZUSu pracuje właśnie moja piękniejsza połowa i powiem
    > szczerze, że to naprawdę ciężki kawał chleba. Te - jak je nazwałeś -
    > "paniusie z mizernym ego" na sali obsługi klientów wszystkie z wyższym

    Przeczytaj mój pierwotny post. Nigdzie nie wylewałem żółci na panienkę
    zza biurka. Zbulwersowawszy się usłyszanym warunkiem powiedziałem jej
    "wiem, że to nie pani wymysł, ale ten wymóg jest idiotyczny i
    bezprawny". Dalej pisałem, że będę żądał wyjaśnień od dyrektora oddziału.
    Z panią rozmawiałem z uśmiechem i na koniec przeprosiłem ją za moją
    wcześniejszą nieco nerwową reakcję.


    > Żeby nie było zupełnie OT
    > Zadałem przed chwilą pytanie Ani - w jej inspektoracie do zmiany numeru
    > konta wystarcza np. napisanie jednozdaniowego podania i osobiste jego
    > złożenie (chodzi o weryfikację świadczeniobiorcy np. za pomocą dowodu
    > osobistego) - wszystko, całość trwa 2 minuty. Żadne potwierdzenie
    > czegokolwiek z banku nie jest wymagane. Odszczekacie? ;p

    A żeby nie było całkiem OT, to spostrzegłem jeszcze, że na odnośnym
    formularzu wniosku na nrb przewidziane jest chyba 34 cyfry (po wpisaniu
    nrb zostało mi z 8 wolnych). A na to, aby wydzielić grubszą kreską grupy
    czterocyfrowe - nikt nie wpadł. W tej genialnej instytucji do
    coponiektórych nie dotarło jeszcze obowiązujące prawo (bankowe?).

    Niczego co napisałem (na ten temat w tym i w poprzednim wątku) nie
    odszczekam.



    --
    Tnx. Regards. Bzd.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1