-
Data: 2009-12-29 17:21:19
Temat: btw...
Od: rafal <r...@n...none> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Valdi wrote:
> Na przyszłość dobra rada - nie dawaj za wygraną, szczególnie w takich
> błahych sprawach, o których piszesz. Szczególnie panienką w ZUSie, od
> dłubania w nosie i pierdzenia w stołek w czasie pracy przewraca się w
> główkach a "rozmowa" z petentem to jedyna okazja by podbudować swoje mizerne
> ego.
Nie żebym twierdził, że lubię urzędy w tym ZUS. Nie, nie lubię, chociaż
zazwyczaj nie mam ani z ZUSem ani urzedami jakichkolwiek kłopotów. Nie
lubię również takiego generalizowania ze strony ludzi. W jednym z
inspektoratów ZUSu pracuje właśnie moja piękniejsza połowa i powiem
szczerze, że to naprawdę ciężki kawał chleba. Te - jak je nazwałeś -
"paniusie z mizernym ego" na sali obsługi klientów wszystkie z wyższym
wykształceniem (w 90% prawo lub administracja), co miesiąc testy ze
znajomości przepisów od wyników których uzależnione jest przedłużenie
umowy oraz wysokość pensji i premii. I co dziewczyna ma zrobić jeśli
przepis jest głupi lub ktoś wydał obowiązującą głupią interpretację
przepisów która nie spodoba się Valdiemu? Żeby było śmieszniej to
paniusie siedzące na pietrze i rozpatrujące wnioski testów ze znajomości
prawa nie mają... a kto dostanie joby za ich decyzje?
A klienci? Mieszanka śmierdzieli (tak, starsi ludzie bardzo często nie
myją się!), ludzi chorych (umysłowo oraz fizycznie), ze sklerozą lub po
prostu nieznających i nierozumiejących przepisów. I przychodzi sobie
taka Janina lat 80 którą kurwica bierze, że sąsiadka ma 5zł wyższej
emerytury więc trzeba zrobić dym. Albo Józef czy Valdi przekonany o swej
bezgranicznej wiedzy i geniuszu objawionym i zbluzga urzędniczkę... bo
ma ochotę pokazać swoją klasę, wyższość i kulturę.
Pracownicy ZUSu to też ludzie...
Prośba o pokazanie stosownego zapisu usprawiedliwiającego ich tępackie
> zachowanie najczęściej rozwiązuje sprawę.
Najczęściej klient po pokazaniu obowiązującej podstawy prawnej świadomy
swej klęski nie dość, że nie potrafi przeprosić to jeszcze zaczyna
personalne wycieczko w stylu "wy kurwy i złodzieje", a wtedy
interweniuje ochrona...
Żeby nie było zupełnie OT
Zadałem przed chwilą pytanie Ani - w jej inspektoracie do zmiany numeru
konta wystarcza np. napisanie jednozdaniowego podania i osobiste jego
złożenie (chodzi o weryfikację świadczeniobiorcy np. za pomocą dowodu
osobistego) - wszystko, całość trwa 2 minuty. Żadne potwierdzenie
czegokolwiek z banku nie jest wymagane. Odszczekacie? ;p
--
pozdrawiam,
rafał
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.09 17:37 bzdreg
- 29.12.09 17:43 rafal
- 29.12.09 17:57 Robert Kois
- 29.12.09 18:21 Valdi
- 29.12.09 18:47 Bogdan B.
- 29.12.09 18:52 rafal
- 29.12.09 18:55 Robert Kois
- 29.12.09 18:53 Kamil Jońca
- 29.12.09 19:10 Valdi
- 29.12.09 19:30 Valdi
- 29.12.09 19:34 Robert Kois
- 29.12.09 19:44 Valdi
- 29.12.09 19:53 monter.FM
- 29.12.09 19:55 rafal
- 29.12.09 20:21 Kamil Jońca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego