  • Data: 2010-02-15 19:06:18
    Temat: Re: chwila strachu w EB
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 19:53:35 +0100, witrak() napisał(a):

    > Czyli jeden przelew poszedł, a drugi nie - ani chybi
    > zmienili kolejnosć (bo zawsze mi chodziło tak, że najpierw
    > wewnetrzne, a potem zewnętrzne przelewy robili), więc na zewnętrzny
    > nie było środków.

    Ale zwykle tak było. Zresztą masz wyraźnie napisane przy zlecaniu, że masz
    zapewnić środki na koncie na dzień przed. Patrząc na pomysł "ukarania" to
    delikatnie mówiąc jesteś idiotą, szczególnie, że chcesz "karać" bank za
    swoją nieumiejętność czytania. Przez takich idiotów znikają darmowe usługi
    dla normalnych klientów (to samo dotyczy pomysłów wyciągania kasy z KK
    przez płatności allegro robiąc 1000zł koszty przesyłki itp.).

    --
    Kojer