  • Data: 2010-02-16 22:10:41
    Temat: Re: chwila strachu w EB
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-16 18:19, Robert Kois wrote:

    > Troszkę koloryzujesz. Bo 8 lat temu to mogłeś spłaćić w tym samym dniu w
    > tym samym banku, przelewy między bankami raczej się na jeden dzień nie
    > łapały.

    Faktycznie, w mBanku zacząłem nieco póżniej - więc pewnie nie 8 tylko 7.

    > Inwektywy jak to określasz były za iście idiotyczny pomysł "karania" banku.
    > Bo znajdzie się paru takich, bank stwierdzi, że koszty są za duże i po
    > prostu wprowadzi opłatę za więcej niż ileś przelewów. Ucierpią na tym tylko
    > i wyłacznie inni klienci.

    Nie bądź naiwny. Pamiętasz co się stało z płatnymi przelewami w mBanku ?
    Żaden bank na to nie pójdzie, jeśli ma stabilną populacje klientów,
    którzy od zawsze mieli bezpłatne przelewy - za żadne skarby nie
    będzie ryzykować ich utraty.

    > Zabawnie domagasz się rzeczy których nikt ci nie gwarantował. Ba bank cię
    > ostrzega wyraźnie, że pieniadze na koncie masz zapewnić w "przeddzień".

    Kolejny raz: o czym te mówisz ? Jak to się ma do tego co napisałem ?
    Jak piszesz po cytacie - to nawiązuj do niego :-)

    A poza tym: tak, właśnie tak, domagam się zagwarantowania lepszej
    usługi niż mi dostarczają, bo z tej nie jestem zadowolony. To
    właśnie powinni robić świadomi konsumenci, bo bank "z dobrawoli" nic
    takiego nie zrobi. (O naszym polskim lenistwie, niechlujstwie i
    bylejakości pisałem w odpowiedzi bradleyowi.st w innym wątku - brak
    jakichkolwiek usiłowań uzyskania usług na właściwym poziomie jest
    kolejnym tego przykładem.)

    > A ja będę uważał takie postepowanie za idiotyczne i szczeniackie. Normalny
    > człowiek jak jest niezadowolony z usług banku to zabiera swoje pieniądze
    > gdzie indziej.

    Po pierwsze - do najbardziej spostrzegawczych nie należysz, bo mój
    projekt ukarania banku był cokolwiek z przymróżeniem oka. Widocznie
    nic nie masz innego do zaczepienia, że do tego wracasz :-)

    Po drugie, normalny człowiek walczy o swoje, a dopiero jak
    stwierdza, że nic mu innego nie pozostaje - głosuje nogami.
    Obrażanie się na bank o jedną sprawę i zabieranie bez słowa zabawek
    przy pierwszym rozczarowaniu - to właśnie jest zagranie z piaskownicy.

    A ponieważ widzę, że jakoś nie bardzo chcesz analizować
    argumentację, tylko powtarzasz swoją śpiewkę, więc dla mnie EOT.

    witrak()