  • Data: 2010-02-17 09:36:39
    Temat: Re: Oczekiwania wobec ST. (b.:Re: chwila strachu w EB)
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 09:57:15 +0100, bzdreg napisał(a):

    > Czy Ty umiesz czytać?

    A ty? Ja tylko piszę, że systemy bankowe nie są niestety pisane dla wygody
    klientów a po to by pomagały zarabiać. Póki prognozowany koszt zrobienia
    dobrze klientowi będzie wyższy niż potencjalny zysk to nikt palcem nie
    ruszy.

    > Czy ja gdzieś proszę o jałmużnę?
    > Mój post nie był zarzutem. Jest stwierdzeniem pewnych oczywistości.
    > Owszem - dobry system kosztuje. Ale skoro EB zarabia mimo złego systemu
    > tyle, że stać go na "TAKIE" %, to może inny bank stać byłoby na DOBRY ST
    > przy podobnych %, jeśli przyciągnie odpowiednio dużo klientów.
    > I tędy właśnie droga: Zabierajmy swoje pieniądze z banków, które nam się
    > nie podobają.

    No przecież dokładnie o tym samym piszę. To witrak() popłakuje jaki to bank
    zły i rozdziera szaty. Jeśli niezadowoleni klienci nie zaczną głosować
    nogami to nic się nie zmieni.

    > ... a pracować w firmie, która gra z klientem nieuczciwie - jest mniej
    > moralne, niż stać pod latarnią (przynajmniej reguły są jasne) ;)

    Nie pracuję i nigdy nie pracowałem w banku.

    --
    Kojer