  • Data: 2010-02-17 08:57:15
    Temat: Oczekiwania wobec ST. (b.:Re: chwila strachu w EB)
    Od: bzdreg <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Kois pisze:

    > I wszystko za darmo.
    > Nie chce was rozczarować, ale systemy bankowe sa pisane po to by bank
    > więcej zarabiał (lub spełniał wymagania stawiane przez przepisy). To co
    > widzi klient to malutki fragment systemu, każda dodatkowa funkcjonalność
    > kosztuje. A skoro klienci nie odchodzą (bo ważniejsze są odsetki) to po co
    > wydawać pieniądze?

    Czy Ty umiesz czytać?

    Czy ja gdzieś proszę o jałmużnę?

    Tak. Rachunek bankowy ma być za darmo. To *BANK* ma zarobić poprzez
    inwestowanie moich pieniędzy i podzielić się ze mną tym zyskiem. To
    *BANK* obraca moimi pieniędzmi. To *BANK* ustala reguły. Ja mogę się na
    nie zgodzić, lub nie. Zgodzę się na ten zestaw reguł, który mi będzie
    odpowiadał.

    Napisałem, że ST w EB jest do dupy, ale ze względu na inne cechy (% i
    prowizje) godzę się na to.
    A od pocz. 2001r (czyli 9 lat, nawiązując do innej wypowiedzi, która
    sugerowała, że 8 to niemożliwe) mam konto w mB, gdzie ST działa lepiej.
    M.in. najpierw są realizowane prz.wewn, a potem zewn. i jest to gdzieś
    napisane (zagwarantowane). A ze względu na % trzymam w mB tyle, co na
    papierosy (dodam, że nie palę).
    W międzyczasie były jeszcze VW, Lukasy, Pocztowy (z upodobania do
    papierków) i inne (nie wiem po co jeszcze trzymam do teraz Inteligo).
    Pozamykałem, gdy zaczęli kombinować (VW wprowadził opłatę 5zł za konto,
    Lukas zapomniał podnosić %). Zamknięcie konta trwa średnio godzinę.

    Mój post nie był zarzutem. Jest stwierdzeniem pewnych oczywistości.

    Owszem - dobry system kosztuje. Ale skoro EB zarabia mimo złego systemu
    tyle, że stać go na "TAKIE" %, to może inny bank stać byłoby na DOBRY ST
    przy podobnych %, jeśli przyciągnie odpowiednio dużo klientów.

    I tędy właśnie droga: Zabierajmy swoje pieniądze z banków, które nam się
    nie podobają.

    ... a pracować w firmie, która gra z klientem nieuczciwie - jest mniej
    moralne, niż stać pod latarnią (przynajmniej reguły są jasne) ;)

    --

    Pzdr.
    bzd.