eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? Re: [ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Data: 2007-08-23 21:35:43
    Temat: Re: [ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > A co tu jest do rozwijania?

    No wlasnie to.

    > Np. akceptant jeszcze przed podpisaniem
    > przeze mnie slipa, potem sprawdza i podpis mu sie nie podoba, dokonuje
    > odpowiednich czynnosci i transakcja jest anulowana,

    Oczywiscie, do momentu rozliczenia transakcji mozna to zrobic,
    tak jak do momentu wykonania przelewu mozna go (czesto) cofnac.
    Ale pozniej, to juz nieco trudniej, nie?

    > inny przypadek
    > chargeback po reklamacji klienta.

    Chargeback jest inicjowany przez bank, ale tak moze byc tylko
    w scisle okreslonych okolicznosciach. Nie moze tego zrobic
    sprzedawca.

    No i oczywiscie wtedy kursy takze moga byc inne, sprzedawcy takze
    to nie interesuje. Sprzedawce interesuje waluta transakcji, a nie
    jakies tam kursy.

    > Mozna sobie to dowolnie nazywac,
    > najwazniejszy jest skutek.

    Jak dla kogo.