eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? Re: [ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na
    róznicy kursów ???
    Date: Thu, 23 Aug 2007 23:49:30 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <fakvd8$mbi$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fajfok$fnc$1@node1.news.atman.pl> <fakb59$l7t$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain> <fakt0r$c5f$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: chello084010219075.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1187905768 22898 84.10.219.75 (23 Aug 2007 21:49:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Aug 2007 21:49:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-User: macka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:423944
    [ ukryj nagłówki ]

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3ir76exxs.fsf@maximus.localdomain...
    >
    > Oczywiscie, do momentu rozliczenia transakcji mozna to zrobic,
    > tak jak do momentu wykonania przelewu mozna go (czesto) cofnac.
    > Ale pozniej, to juz nieco trudniej, nie?
    >

    Informacja z infolinii byla taka, ze w ogole nie mozna... nawet po kilku
    chwilach.

    >
    > Chargeback jest inicjowany przez bank, ale tak moze byc tylko
    > w scisle okreslonych okolicznosciach. Nie moze tego zrobic
    > sprzedawca.
    >

    To nie ma znaczenia. Od poczatku pisalem, ze reklamacje nalezy skladac w
    banku.

    > No i oczywiscie wtedy kursy takze moga byc inne, sprzedawcy takze
    > to nie interesuje. Sprzedawce interesuje waluta transakcji, a nie
    > jakies tam kursy.
    >

    Akceptanta moze nie interesowac, ale klienta tak. I to jeszcze jeden powod
    aby skladac reklamacje w banku. Generalnie nie chodzi o to aby sklep
    zaplacil wiecej niz dostal, ale aby klient nie tracil, a inni nie zarabiali
    na bledzie, ktory nie jest klienta.

    >> Mozna sobie to dowolnie nazywac,
    >> najwazniejszy jest skutek.
    >
    > Jak dla kogo.
    > --

    Dla klienta, bo z jego perspektywy rozwazamy ten przypadek.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1