  • Data: 2004-12-27 21:09:22
    Temat: Re: citi podwyższa limit na karcie
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to dokładnie 2004-12-27 21:52 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Tomasz Nowicki myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:
    > "wkg" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > A jak się nazywa taki lekarz, który leczy z braku poczucia humoru?
    > Wiem, wiem, kawa na ławę - proszę - miało być jeszcze ";-)", zapomniałem

    Nie denerwuj się Tomek, przecież spełniłeś dobry uczynek. Gość miał
    szanse zaistnieć. I przez czas jakiś się cieszył, że taki mądry jest.
    Ludzie czasem potrzebują tego, panie doktorze. Jak lekarstwa...
    A Ty zaraz o braku poczucia humoru. A czy ono jest obowiązkowe?
    (*Pragnę zaznaczyć, że powyższy fragment posta był w zamierzeniu moim
    żartem. Nikogo nie chciałem urazić. Żadne zwierze nie poniosło szwanku w
    czasie gdy to pisałem*)
    Co do Citi, to ono zdaje się tak ma od zawsze. Mnie też po niejakim
    czasie podnieśli do maksymalnego limitu bez proszenia, a (jak być może
    pamiętasz) rozstałem się z nimi wtedy, gdy sam chciałem limit
    podwyższyć, zmieniając przy okazji kolor. Karta jak karta. Obsługa niby
    do bani, ale za to na reklamacje reagują wyjątkowo przyzwoicie.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*