eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico może pracownik sklepu?Re: co może pracownik sklepu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Filip <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co może pracownik sklepu?
    Date: Sat, 28 Feb 2009 14:11:57 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <gobd6v$flq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <go87b2$9gl$1@inews.gazeta.pl> <go891g$kj4$1@inews.gazeta.pl>
    <go93t7$e07$1@inews.gazeta.pl> <go9fm0$34a$1@news.wp.pl>
    <gob96n$j0d$1@inews.gazeta.pl> <49a929df$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: evdo-78-30-101-185.subscribers.sferia.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1235826719 16058 78.30.101.185 (28 Feb 2009 13:11:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Feb 2009 13:11:59 +0000 (UTC)
    X-User: filip6198
    In-Reply-To: <49a929df$1@news.home.net.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:477363
    [ ukryj nagłówki ]

    Radzik pisze:
    > Filip pisze:
    >> Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od
    >> x lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie
    >> zazwyczaj po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji
    >> łączy kleinta z centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem.
    > I blokuje kolejkę klientów, a przy okazji rzuca mięsem na sklep, który
    > nie umie obsłużyć jego karty...

    Nie blokuje, bo połączywszy zajmuje się innymi klientami zamiast bez
    sensu dyskutować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1