eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicwaniactwo Toyota Bank › Re: cwaniactwo Toyota Bank
  • Data: 2013-07-17 23:57:11
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 22:23:53 +0200, Piotrek napisał(a):

    > A doczytałeś co konkretnie zaakceptowałeś i podpisałeś w chwili
    > otwierania rachunku?
    >
    > Bo jeśli, dla tego przykładu, podpisywałeś kwit podobny do tego:
    > <http://www.toyotabank.pl/_files/regulamin_swiadczen
    ia_uslug_ki.pdf>
    > to masz tam punkty 14.5 a następnie 14.13 i 14.12.
    >
    > Na które zapewne się zgodziłeś.

    Warto by sprawdzić w UOKiK czy tego typu zapis jak w p. 14.5 jest
    dopuszczalny. Zmiana warunków umowy (a zmian TOiP jest właśnie taką
    zmianą) powinna zostać skutecznie klientowi doręczona, a umieszczenie w
    systemie transakcyjnym wiadomości do klienta, który do systemy nie
    loguje się od dawna, trudno uznać za skuteczne powiadomienie.
    Przypominam tutaj podobny numer jaki klientom wycięła swego czasu
    Cyfra+, umieszczając informację o podwyżce cen na przedostatniej stronie
    swojego pisemka reklamowego.
    Sprawa trafiła wówczas do UOKiK, który za ten numer nałożył na Cyfrę+
    wysoką karę.
    Jedno nie ulega wątpliwości, a mianowicie to, że Toyota Bank to
    cwaniacy, przed którymi należy się pilnować.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1