  • Data: 2013-07-18 00:12:11
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-17 23:57, Chris94 wrote:
    > Warto by sprawdzić w UOKiK czy tego typu zapis jak w p. 14.5 jest
    > dopuszczalny. Zmiana warunków umowy (a zmian TOiP jest właśnie taką
    > zmianą) powinna zostać skutecznie klientowi doręczona, a umieszczenie w
    > systemie transakcyjnym wiadomości do klienta, który do systemy nie
    > loguje się od dawna, trudno uznać za skuteczne powiadomienie.
    > [...]

    Kłopot polega na tym, że gdyby sposób powiadamiania o zmianach w TOiP
    dostosować do najsłabszego ogniwa w procesie to nie dość, że musiałbyś
    wysyłać kwity listami poleconymi (co dla odmiany doprowadzałoby do
    białej gorączki innych klientów), to jeszcze wypadałoby robić testy czy
    klient zrozumiał co do niego napisano.

    IMHO to ślepa uliczka i niepotrzebne generowanie kosztów za które
    przecież zapłacą inni klienci.

    Zasadniczo po to się zakłada rachunek z dostępem internetowym, żeby go
    używać. A jak ktoś nie używa i wie (bo przeczytał co podpisywał), że to
    w zasadzie jedyna (poza serwisem informacyjnym) metoda dystrybucji o
    zmianach to jest sam sobie winny.

    > Jedno nie ulega wątpliwości, a mianowicie to, że Toyota Bank to
    > cwaniacy, przed którymi należy się pilnować.

    Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem. Jak mieli fajną ofertę na
    depozyty to miałem u nich rachunek. Oferta przestała być atrakcyjna,
    rachunek zamknąłem. Zero problemów.

    Piotrek