eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicwaniactwo Toyota BankRe: cwaniactwo Toyota Bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Subject: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <51e57e03$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e6fd57$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e71340$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <51e86c75$0$1466$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    Date: Sun, 21 Jul 2013 00:20:52 +0200
    Lines: 29
    Message-ID: <51eb0d45$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.190.150.158
    X-Trace: 1374358853 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1218 79.190.150.158:3241
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2278
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:594208
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 19 Jul 2013 00:51:26 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > TOiP to taki cennik. Kupując chleb w sklepie tez domagasz się aby piekarz o zmianie
    ceny informował Ciebie poleonym czy patrzysz na cene na półce?

    Nie domagam się powiadomienia o zmianie cen, ponieważ piekarz nie wymaga
    się ode mnie, żebym mu dopłacił różnicę w cenie chleba za dwa lata
    wstecz. A bank tego właśnie żąda!

    > TOiP to własnie taka cena- chcesz korzystać z usługi w danym miesiącu, sprawdzasz
    cene tej usługi w TOiP.

    A niby dlaczego mam sprawdzać cenę co miesiąc? Czy umowa tego wymaga?
    A może co tydzień?
    Albo codziennie?
    A może nawet co godzinę?
    Podpisałem umowę na konkretne warunki i jeśli bank ma zachciankę zmienić
    tę umowę, to powinien mnie *skutecznie* o tym zamiarze zawiadomić!
    Powiadomienie w systemie transakcyjnym może być uważane za skuteczne,
    ale tylko pod warunkiem, że za datę powiadomienia klienta będzie się
    uważać moment, gdy klient tę wiadomość przeczytał.

    > Bank udostępnił usługę, wycenił ją, autor watku nie rozwiązał umowy więc wypada
    zapłacić.

    Autor wątku powinien zapłacić za te usługi, których cenę zaakceptował
    podpisując umowę. I za żadne inne.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1