  • Data: 2002-07-30 15:31:19
    Temat: Re: czy, gdzie i jak?
    Od: stean <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@c...pl (Jacek Osiecki) napisal(a):

    >Np. żeby bezkarnie oszukiwać ludzi na aukcjach na allegro... albo ogólnie,
    >naciąganie ludzi naiwnie wierzących że jak mają numer konta to mają i
    >człowieka...

    zgadza sie znajomemu ukradli dowod, zlodziej zalozyl na nie konto w
    lukas banku i od tej pory wydzwaniaja do niego goscie z calej polski
    ze wpacili pieniadze na obiecane sprowadzenie samochodow a tu ani
    forsy ani samochodow a jemu wygrazaja, a co najsmieszniejsze z tego
    jest to ze nie moze tego konta zamknac :) a prokurator do tej pory nie
    kwapi sie z zamknieciem.

    ja uwazam ze im trudniej otworzyc konto w banku tym bardziej
    bezpieczny i wiarogodny jest w interesach dlatego z mBankiem firmowym
    byly klopoty ale w koncu poszli na kompromis i kto wie czy to dobrze ?