eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie? › Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
  • Data: 2017-08-28 12:28:31
    Temat: Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 11:52:51 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Cóż, jeśli widzę mądralę, który poucza innych o finansach, a popełnia
    > błędy na poziomie 10-letniego dziecka, to chyba dobrze jest, aby ostrzec
    > innych, że mają do czynienia z tzw. ekspierdem.

    Daruj sobie tego typu teksty bo nic nie wnoszą do dyskusji

> [...]
    > chwilę nie będzie bezrobotny, więc nie ma powodu, aby przez miesiąc
    > trzymał jedzenie na balkonie (jeśli to zima), bo Kris mu zakazał. Ale
    > jeśli sytuacja jest na tyle beznadziejna, że umiejętności znalezienia
    > jakiejkolwiek pracy nie będzie w dłuższej perspektywie, to naprawdę nie
    > ma większego znaczenia, czy do tego finansowego dołka dodamy jeszcze
    > koszt lodówki, czy nie.
    > Ba, nawet wówczas lepiej będzie jak bezrobotny sobie lodówkę kupi, bo i
    > tak nie spłaci, i tak, a przynajmniej jego dzieci będą miały gdzie

    Jak czytam tego typu porady to trez mam ochote innych ostrzec przed expierdem.
    No jeszcze zaproponuj żeby wziął ile tam się da pożyczki gotówkowej. 200tys może
    nawet. I tak nie będą mieli z czego zwindykowac a dzieciak mieszkanie kupi

    > Nie ma w tej chwili. To nie znaczy, że nie będzie miała za 2 miesiące.
    A jak nie będzie miał?
    > W normalnym rynku pracy (a taki jest również w wielu rejonach Polski)

    A jak mieszka w tych "niewielu" rejonach gdzie tak nie jest?

    > bycie na bezrobociu to chwilowy i normalny stan.

    I doardzanie w takiej sytuacji powiększanie swoich zobowiązań to średnio dobry
    pomysł.
    > O laptopie czy samochodzie w celu inwestycyjnym już było wspominane.
    O laptopie wspomniano w "żeby znaleźć pracę" Czy sensownym pomysłem jest zakup na
    kredyt laptopa żeby ogłoszenia o pracy przeglądać i CV wysyłać to już oceń Sobie sam.