  • Data: 2007-07-22 02:15:17
    Temat: Re: depozyt nieprawidlowy a karta dodatkowa?
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces witek <w...@g...pl.invalid> zwrócił błąd:

    > tak, dlatego że państwo nie może być alfonsem i pobierać pożytków z
    > nierządu.
    > Nie płaci podatku ten kto dorobił się majątku własnym ciałem.

    Dziękuję za wyjaśnienie. Prawdę mówiąc cały czas przypuszczałem, że o
    ile alfonsowanie rzeczywiście jest zabronione, to zarabianie ciałem jako
    dozwolone jest też opodatkowane w jakiś sposób. Tzn. wiem że kiedyś nie
    było, ale myślałem że to się zmieniło np. po wejściu do Unii tylko jakoś
    przegapiłem... :)

    > Szkopuł w tym, że trzeba to umieć jeszcze udowodnić.
    > Inaczej US podważy cel świadczenia i policzy podatek.

    Rozumiem że rachunków wystawiać nie można? Skoro się nie podatkuje...
    Może wystarczy oświadczenie obu (czy tam większej liczby) stron?

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8