  • Data: 2011-09-07 12:36:43
    Temat: Re: do Totusa
    Od: " sys29" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Trochę elementów odprawiania kultu tam też chyba jest. W końcu modlą się do
    > Buddy, mają swoje rytuały.
    > Jest jeden element tego systemu, który mi się szczególnie podoba a
    > mianowicie to że pokazuje drogę do celu a nie tylko sam cel.

    Kompletnie tego nie rozumiem ( ani drogi, ani celu ). Miliony adeptów
    buddyzmu coś tam praktykują, ale ja jakoś nie jestem w stanie pojąć
    o co im chodzi. Mój przyjaciel buddysta po godzinnej rozmowie ocenił
    mnie krótko cyt. "ty jednak prymityw jesteś". :-)

    > Nasza religia mówi ...

    Ja akurat jestem ateistą, więc żadna "nasza religia" dla mnie
    nie istnieje. Generalnie wszystkie religie są mi obojętne, choć
    np. w kwestiach obyczajowych czuję się konserwatystą.

    pozdr.
    sys29

    PS
    Poprawka - odczuwam jakąś dziwną wrogość do islamu.