  • Data: 2011-09-07 12:45:47
    Temat: Re: do Totusa
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 13:50:16 +0200, skippy napisał(a):

    > \zaprawdę przeciwna konstrukcja myślowa, nie wiem czy nie typowa.
    > Uznajesz ten system wartości, jak rozumiem.
    > Jednocześnie masz pretensję o to, że nie umiesz go przestrzegać do
    > wszystkich oprócz siebie.

    Kompletnie mnie nie zrozumiałeś. Nie mam pretensji a tylko stwierdzam fakt,
    że buddyzm daje człowiekowi narzędzia stawania się lepszym a
    chrześciajaństwo - nie.
    Nie wystarczy powiedzieć dzieciakowi "nie rozbijaj szyb w samochodach
    sąsiadów" - tak niczego nie osiągniesz. Trzeba mu pokazać jak ma zwalczać
    każdego dnia swój nałóg "rozbijania szyb". Chodzi o pomoc "grzesznikowi" a
    nie oskarżanie go tak jak ty to teraz zrobiłeś.

    > Być może wcale go nie uznajesz, a to tylko deklaracje na pokaż.

    Nie, nie uznaję. Nie jestem religijny w ogóle.