  • Data: 2012-03-13 12:06:44
    Temat: Re: do Totusa
    Od: " sys29" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <n...@g...pl> napisał(a):

    > Nawet PZPR-owcy sobie zusów z kasy państwowej nie płacili. Choćby taki
    Gierek
    > nie miał emerytury, bo nie miał opłacanych składek. Za to miał dzieci,
    które
    > pracują w ramach wymiany pokoleń, a nie jak te pasożyty. Co do 99%.
    Niestety
    > większość przyznaje się do tego ugrupowania ze strachu. Na dodatek w
    > odróżnieniu choćby od PRL, strachu, którego nie można wyeliminować, bo
    wypływa
    > ze sfery wiary i psychiki a nie ze sfery siły. Strach przed wykluczeniem
    przez
    > otoczenie a również przed domniemanym życiem wiecznym i srogością Bożą.
    > Człowiek ma naturę asekuranta, co skrzętnie jest wykorzystywane przez ten
    > totalitaryzm.

    W tym, co tu napisałeś jest IMHO dużo prawdy, ale ja na to patrzę tak:
    wszystkie religie prowadzą indoktrynację od kolebki. To jedyny sposób
    na ich przetrwanie. Ludzki mózg jest niezwykle podatny na urojenia, a
    te wszystkie religijne bajki to zwykłe memy i mempleksy. Jest cała masa
    "kapłanów", którzy doskonale o tym wiedzą i to wykorzystują. Taki mają
    sposób na życie. Na szczęście rozwój nauki powoli demaskuje nonsensy.
    Piszę "powoli", bo niestety większość ludzi nie śledzi doniesień ze
    świata nauki i nie konfrontuje ich z opisem rzeczywistości zawartym
    w różnych świętych księgach. Myślę, że nauka jednak wyzwoli ludzi
    z urojeń, a kluczowym momentem będzie odkrycie jakiegokolwiek życia
    ( choćby bakterii ), które wyewoluowało poza Ziemią.

    pozdr.
    sys29