  • Data: 2012-03-13 21:20:08
    Temat: Re: do Totusa
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jjobbt$t81$1@inews.gazeta.pl...

    > tak

    > Nikt nie potrafi powiedzieć co było przedtem. Alternatywą jest wierzenie w
    > bajki.

    Sorry ale sam pisales ze na wszystko jest logiczne wytlumaczenie - wiec albo
    jest albo nie jest? Wiec prosze nie generalizuj. To jak piszesz wierzenie w
    bajki jest tak samo dobre jak budowanie teorii skoro nikt nie potrafi
    powiedziec co bylo przedtem

    > Jest zwykłym mitem. Takim samym jak mity greckie czy inne. Dzieło
    > literackie. Zawiera zero użytecznej wiedzy.

    Poogladaj chocby Discovery gdzie mozna zobaczyc naukowcow tlumaczacych
    chocby nature dziesieciu plag egispkich (m.in ich zwiazek z wybuchem na
    Santorini) wiec prosze znow nie generalizuj, ze to mit jak mity greckie bo
    Zeusa jakos nikt nie widzial a chrustus jednak stapal po tej ziemi
    A jaką uzyteczna wiedze zadasz od biblii? To takie same puste stwierdzenie
    jak to jaka uzyteczna wiedze mam wyciagac z prac chocby fizyka ktory dostal
    Nobla za odkrycie zdaje sie czastek ktorych nie ma?
    Zadasz uzytecznej wiedzy od starej ksiegi zeby byly aktualne przez caly czas
    i na wszystkie tematy nawet takie jakie moga sie pojawic za tysiace lat?