  • Data: 2012-03-13 21:45:20
    Temat: Re: do Totusa
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jjob7v$n67$1@inews.gazeta.pl...

    > Einstein nigdy nie wierzył w Boga. Cytat który jest w tym linku został
    > błędnie zinterpretowany i Einstein wielokrotnie żałował że idioci źle go
    > zrozumieli i prostował że chodziło o literackie znaczenie tego słowa.
    > Einstein był ateistą lub agnostykiem. Kwestia cytowania A. E. przez
    > wierzących jest niezwykle znana i wielokrotnie opisana. Dlatego nie muszę
    > czytać reszty, żeby wiedzieć że to bełkot.

    Dziekuje za zrodla
    Ale spojrz na nie - tam wszedzie pisza ze to hipotezy (mowie o wikipedii)
    wiec wg twojej klasyfikacji to nie jest zadna wiedza bo moglo byc zupelnie
    inaczej...

    Stwierdzasz ze wg podanego mojego cytatu Einsteina zle zrozumieli , nie
    odnoszac sie chocby do Heisenberga ( rozumiem ze Newtona i Pascala oraz
    innych mozna pominac bo nie pasuja? )

    Wiec ja tez stwierdze apropos wikipedii - nie musze czytac dalej by
    stwierdzic ze to belkot te teorie na temat powstania wody na ziemi

    Koncze temat bo widze ze jak cos nie pasuje do twego postrzegania swiata to
    to jest belkot, mit lub idioci ktorzy cos zle rozumia....
    Choc to ze masz taki swiatopoglad a nie inny wcale mi nie przeszkadza.