  • 11. Data: 2012-03-13 09:21:03
    Temat: Re: do Totusa
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Widzisz kolego, bo żadnemu prawdziwemu katolikowi słowa które przed chwilą
    > wypowiedziałes nigdy nie przeszły by przez gardło. Jak widać nie wiesz
    > dlaczego, więc sobie doczytaj ...

    Endrju po czym wnosisz, że jestem prawdziwym katolikiem? Albo dlaczego
    nieprawdziwym?

    > Siedem grzechów głównych dzisiaj
    > http://mateusz.pl/mt/znak/sggd.htm

    Grafomański bezmózgi bełkot.

    --
    Jan Werbiński

  • 12. Data: 2012-03-13 09:32:39
    Od: " " <n...@g...pl>

    Jan Werbinski <j...@g...pl> napisał(a):

    > Endrju po czym wnosisz, że jestem prawdziwym katolikiem? Albo dlaczego
    > nieprawdziwym?

    > Grafomański bezmózgi bełkot.
    >
    > --
    > Jan Werbiński

    Taka nowomowa. Byli prawdziwi Polacy. Są prawdziwi katolicy. Ostatnio już
    słyszałem o prawdziwych Warszawiakach. Ciekawe kiedy im przyjdzie do głowy
    wyodrębnianie prawdziwych ludzi i budowa dla reszty rezerwatów. To faszyści
    czystej wody. Wyznawcy szatana zresztą. Sorry, nie do mnie pytanie, ale mnie
    chce coś trafić jak podobnych typów słucham albo czytam.

  • 13. Data: 2012-03-13 09:56:59
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    mnie
    > chce coś trafić jak podobnych typów słucham albo czytam.

    W tej właśnie chwili Jezus rozradował się w Duchu Świętym i rzekł: "Wysławiam
    Cię, Ojcze, Panie nieba i ziemi, że zakryłeś te rzeczy przed mądrymi i
    roztropnymi, a objawiłeś je prostaczkom. Tak, Ojcze, gdyż takie było Twoje
    upodobanie."

    Ewangelia wg św. Łukasza 10, 21

    kc

    PS. A może w takim razie dowiemy się czegoś o giełdzie od wyższych
    inteligencji? Bo ja wierzę!, że ...

  • 14. Data: 2012-03-13 10:07:11
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):
    > W tej właśnie chwili Jezus rozradował się w Duchu Świętym i

    Na czym polega rozradowanie się Jezusa w Duchu Świętym? Jaką metodę badawczą
    zaproponujesz do głębszego zbadania tego zjawiska?

    --
    Jan Werbiński

  • 15. Data: 2012-03-13 10:14:28
    Od: " kc" <k...@g...pl>

> [...]

    badawczą
    > zaproponujesz do głębszego zbadania tego zjawiska?

    2320?

    Polemiki na inny temat nie podejmuję.

    pozdrawiam
    kc

  • 16. Data: 2012-03-13 10:34:57
    Od: " " <n...@g...pl>

> [...]

    > Na czym polega rozradowanie się Jezusa w Duchu Świętym? Jaką metodę badawczą
    > zaproponujesz do głębszego zbadania tego zjawiska?

    A to nie widzisz tego? To jesteś ubogi duchem. Za to zdrowy na umyśle.

  • 17. Data: 2012-03-13 10:35:20
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

> [...]

    > Widzisz kolego, bo żadnemu prawdziwemu katolikowi słowa które przed chwilą
    > wypowiedziałes nigdy nie przeszły by przez gardło. Jak widać nie wiesz

    Endriu, wiesz zapewne, że ostatnio KAI opublikowała raport o stanie
    finansów KK w Polsce. Wynika z niego, że co roku skarb państwa
    wydaje na KK ponad 490 mln zł + na katechetów idzie 350 mln zł +
    dotacje z UE na modernizacje i renowacje kościołów to 120 mln zł.
    Kapelani szpitalni - 3 mln, Ordynariat Wojska Polskiego 20 mln,
    Kapelani więzienni 2 mln, dofinansowanie Caritasu 5 mln.
    Nie ujawniono przychodów z dopłat rolniczych. (Kościół ma sporo
    ziemi rolnej.) Nie ujawniono zysków z wynajmu nieruchomości itd.
    Odpowiedz może jak to się ma do siódmego przykazania ? Czy KK kradnie,
    czy nie ?! ... a jeśli nie, to dlaczego ? Czy finansowanie się KK
    z pieniędzy publicznych to hipokryzja, czy nie ? Pomyśl, jak się
    czują niewierzący albo np. ubodzy wierni, gdy widzą, że proboszcz
    nabył sobie nowego osiołka sporej wartości ( prosto z salonu ).
    Co do pychy to najlepszym przykładem jest dogmat o nieomylności papieża
    w sprawach wiary i obyczajów ogłoszony w 1870 roku.

    pozdr.
    sys29

  • 18. Data: 2012-03-13 10:57:38
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

> [...]
    > Co do pychy to najlepszym przykładem jest dogmat o nieomylności papieża
    > w sprawach wiary i obyczajów ogłoszony w 1870 roku.

    O co Ci chodzi? 99% Polaków to prawdziwi katolicy. Mogą na swój kościół
    płacić jak chcą, ile chcę i kiedy chcą. Trochę płacą przez tacę a TROCHĘ
    przez podatki. To ich wybór i efekt głosowania ich przedstawicieli. Nie
    podoba się? To wypad. I nie zapomnij tego 1% zabrać ze sobą. Demokracja.
    Mówi Ci to coś?
    No jest jeszcze drugie wyjście. Nie płać podatków. Mnie nie za bardzo
    obchodzi co prawdziwi katolicy robią ze swoimi pieniędzmi. Dają na kościół
    czy pala nimi w piecu. Dbam o to by tam gdzie inwestycje idą w bibliotekę
    opatrzności bożej nie było moich pieniędzy. Wiadomo kościołu nie można
    dotować ale bibliotekę (krynicę wiedzy) można.
    Słowem. Nie marudź.

  • 19. Data: 2012-03-13 11:16:15
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Jan Werbinski wrote:

    > Na czym polega rozradowanie się Jezusa w Duchu Świętym? Jaką metodę
    > badawczą zaproponujesz do głębszego zbadania tego zjawiska?

    Long na fw20 w imię Ojca, a zarobisz za sprawą Ducha Świętego.

    --
    ichi

  • 20. Data: 2012-03-13 11:17:59
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    ichi <a...@d...gh> napisał(a):

    > Long na fw20 w imię Ojca, a zarobisz za sprawą Ducha Świętego.

    Amen