    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: do Totusa
    Date: Tue, 13 Mar 2012 11:57:38 +0100

    sys29 wrote:

    > Endriu, wiesz zapewne, że ostatnio KAI opublikowała raport o stanie
    > finansów KK w Polsce. Wynika z niego, że co roku skarb państwa
    > wydaje na KK ponad 490 mln zł + na katechetów idzie 350 mln zł +
    > dotacje z UE na modernizacje i renowacje kościołów to 120 mln zł.
    > Kapelani szpitalni - 3 mln, Ordynariat Wojska Polskiego 20 mln,
    > Kapelani więzienni 2 mln, dofinansowanie Caritasu 5 mln.
    > Nie ujawniono przychodów z dopłat rolniczych. (Kościół ma sporo
    > ziemi rolnej.) Nie ujawniono zysków z wynajmu nieruchomości itd.
    > Odpowiedz może jak to się ma do siódmego przykazania ? Czy KK kradnie,
> [...]
    O co Ci chodzi? 99% Polaków to prawdziwi katolicy. Mogą na swój kościół
    płacić jak chcą, ile chcę i kiedy chcą. Trochę płacą przez tacę a TROCHĘ
    przez podatki. To ich wybór i efekt głosowania ich przedstawicieli. Nie
    podoba się? To wypad. I nie zapomnij tego 1% zabrać ze sobą. Demokracja.
    Mówi Ci to coś?
    No jest jeszcze drugie wyjście. Nie płać podatków. Mnie nie za bardzo
    obchodzi co prawdziwi katolicy robią ze swoimi pieniędzmi. Dają na kościół
    czy pala nimi w piecu. Dbam o to by tam gdzie inwestycje idą w bibliotekę
    opatrzności bożej nie było moich pieniędzy. Wiadomo kościołu nie można
    dotować ale bibliotekę (krynicę wiedzy) można.
    Słowem. Nie marudź.