  • Data: 2006-12-12 13:08:17
    Temat: Re: do posiadaczy kredytow walutowych
    Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pi23 wrote:

    > Drogi Karolu, dziekuje Ci za te sugestie ale nic ona niestety nie wnosi.
    > Gdybym mial kredyt walutowy to bym o to nie pytal tylko spojrzal w swoja
    > umowe i z pewnoscia zapytalbym o to osobe, z ktora podpisywalbym umowe
    > kredytowa.
    > Nie wiem jednak skad Twoj wniosek o tym, ze posiadam kredyt walutowy.

    Stąd, że zadałeś bardzo konkretne pytania, dotyczące bliskiego terminu i
    dość specyficznej, z życia wziętej sytuacji.

    > W kazdym badz razie dziekuje za te zdroworozsadkowa rade i licze na pomoc
    > od osob, ktore w przeciwienstwie do mnie maja taki kredyt.

    Ja mam :) Ale to zależy od banku. Tutaj nie ma reguły i każdy bank ma
    swoje zasady. W dodatku sposób spłat i nadpłat można indywidualnie
    negocjować z bankiem. Podaj nazwę banku, to ktoś opowie więcej.

    Karol