  • Data: 2012-02-11 18:43:56
    Temat: Re: do starego postu
    Od: "Michal" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bilet kupiony w Lturze za 300 euro w dwie stony i spanie w hotelikach
    za kilka, kilkanaście dolarów, to raczej kiepski szpan.. a propos
    własnie wrocilem z Cancun, pozdro

    nie wszyscy tak samo podrozuja tanio jak ty a znajdz mi samolot za 300 euro
    na trasie podrozy ktora ja odbywam a zaplace ci 300 euro.
    ty z zazdrosci juz musiales sie pochwalic ale fajnie ze tanio gdzies
    spedziles 7 dni caly rok oszczedzajacjesli hodzi o hoteliki za kilkanascie
    dolarow zdarza sie tez spac gdy niema innych i to zaden wstyd co najwyzej
    dla cwokow ktorzy lubia spam.poza tym podrozuje indywidualnie i zwiedzam
    rowniez miejsca gdzie malo turystow takich jak ty dociera i mozna poznac
    prawdziwe zycie .
    czesto niema innej mozliwosci niz w tanio i w nienajalepszych warunkach
    przespac i to wszystko jest przezycie .teraz bylem w apartamencie za
    kilkaset euro