  • Data: 2015-01-18 11:36:16
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > aha, czyli masz ludzi za kretynów ktorym w banku doradca pokazuje
    > niebezpieczesntwo kredytu w obcej walucie, pokazuje ze skoki sa czasem o
    > 100%, ze wtedy roznica to nie jest 200zł o jakich jak mantra mnie np,.
    > mówiono we wszystkich bankach tylko ze to moze byc dwukrotnosc raty a mimo
    > to ludzie ryzykują?

    mówię jak było praktycznie, skoro wiesz lepiej to trudno

    KAŻDY doradca w KAŻDYM banku ma OBOWIĄZEK pokazać odpowiednie wykresy
    dot. kursów i stóp procentowych

    KAŻDY klient ma OBOWIĄZEK się z tym zapoznać i podpisać, że to zrobił

    dodatkowo należy oświadczyć, że pomimo przedstawienia oferty w PLN
    wybierało się (bo teraz już nie można) ofertę w walucie

    ZAWSZE wysyłam ludziom dokumenty (umowy, regulaminy) wcześniej, aby
    mogli się zapoznać z warunkami, przeczytać w domu i ew. wyjaśnić wątpliwości
    mogą przeanalizować, iść do znajomego prawnika, ekonomisty, księdza i
    podjąć decyzję

    a i tak wielu podejmuje irracjonalne decyzje, są mitomanami i hurra
    optymistami, że "jakoś to będzie"...

    to są kredyty na dziesiątki lat, czyli z samej natury ryzykowne (czy w
    walucie czy w PLN), bo kto wie jaką będzie miał sytuację w tak dalekiej
    przyszłości

    ludzie biorą kredyty potem się rozwodzą, umierają, tracą pracę, mają
    problemy zdrowotne itp...każde z tych zdarzeń powoduje, że sytuacja
    kredytobiorcy się zmienia

    ps
    dla doradcy nie ma znaczenia czy klient ma kredyt w PLN czy w innej
    walucie, wynagrodzenie jest takie samo

    --
    pozdrawiam
    RobertS