  • Data: 2015-01-18 11:42:30
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście. Ale to jakby nie ma związku z tym co napisałem. Jakby
    > bankieterzy kazali oddawać nerkę, to byś oddał?
    >
    > No i nie zmienia to faktu, że jak taki KNF robił zakusy aby
    > kreydyty frankowe ograniczyć, to podniósł się straszny wrzask. "Chcemy
    > ryzykować", te sprawy ...
    > KJ

    jakie praktyczne rozwiązania proponujecie, aby całkowicie wykluczyć
    ryzyko brania kredytu o wartości setek tysięcy na kilkadziesiąt lat?

    pomijam ubezwłasnowolnienie wszystkich kredytobiorców

    teraz też przychodzą po kredyt osoby, które (tak na pierwszy rzut oka)
    nie powinny go otrzymać, mam ich nie obsługiwać? mówić, że ich nie stać?
    powiedzieć, że ryzyko jest dla nich za duże i odesłać do domu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS