    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dobicie frankowców
    Date: Tue, 20 Jan 2015 14:14:39 +0000 (UTC)
    <m9941a$5o2$1@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <m99jfp$nfb$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9bphk$iak$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9c0qp$951$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9d9iu$3ej$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9efvg$ua4$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9epiv$96c$1@node1.news.atman.pl> <m9gvb3$hna$1@node1.news.atman.pl>
    <m9hi43$nqv$2@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9iq3h$vei$2@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    On 20 Jan 2015 08:59:59 GMT, Budzik wrote:

    > Nie, nie jest.

    Jest. Płacisz raty, saldo w CHF się zmniejsza.

    > A jakie to ma znaczenie w kontekscie argumentów?

    Ponieważ te ,,argumenty'' mają siłę populistycznego jęczenia, chcę
    ustalić, czy drać dalej udział w tej dyskusji. Na trolli szkoda mi
    czasu. Więc?

    > - we frankach mam wieksza zdolnosc kredytowa

    Nie miałeś?

    > - ze nawet jak rata sie zwiekszy przez gorszy kurs franka to i tak wyjde
    > lepiej niz na złotówkach.

    LIBOR od dłuższego czasu jest na tyle niski, że źle nie jest. A że parę
    rat jest wyższych niż inne? Uroki długiego kredytu (w PLN też raz jest
    lepiej, raz gorzej).

    > - ze taki kredyt to naturalna rzecz.

    Tu też okłamali?

    > I co najwazniejsze - nie przysżło mi do głowy, ze przy wzroscie kursu
    > franka taki kredyt staje sie nie spłacalny przed terminem, albo mówiac
    > inaczej - ze mieszkanie jest niesprzedawalne przez 30lat.

    Bzdura. Taki kredyt *w pewnych okresach* jest nieopłacalny do
    nadpłacania. W pewnych okresach, a nie przez całe 30 (czy ile tam) lat.

    No chyba, że ze szklanej kuli wiesz, jak będą wyglądać istaotne dla
    takiego kredytu wskaźniki (CHFPLN, LIBOR CHF) do roku 2038?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns