eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidobicie frankowcówRe: dobicie frankowców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Thu, 22 Jan 2015 00:21:04 +0100
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dobicie frankowców
    References: <m983hc$nm$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9c0qp$951$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9d9iu$3ej$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9e2uq$q6m$1@srv.chmurka.net> <m9e46h$10i$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <8...@a...kjonca> <m9eab0$86d$2@sunflower.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9epn7$96c$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <54be15b8$0$21551$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <54be457a$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <54bea7a3$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <54bf568d$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 15
    Message-ID: <54c0345e$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.189.250.138
    X-Trace: 1421882462 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2150 79.189.250.138:23656
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2427
    X-Received-Body-CRC: 876728913
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:609454
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-01-21 19:49, Budzik wrote:
    > Starannosci w poinformowaniu klienta o konsekwencjach (również mozliwych)
    > umowy, oraz róznych (dobrych i złych) scenariuszy.

    OMG. Ludzi, którzy nie rozumieją, że jak coś nie jest stałe to może się
    zmienić, a jak wzrośnie to będą więcej płacić to IMHO raczej powinni
    ubezwłasnowolniać a nie dawać im kredyty ...

    > Nic wielkiego - 5 minutowe pouczenie z bardzo ogólną symulacja dobrych i
    > złych sytuacji.

    Znaczy się tak po góralsku proponujesz: "albo wzrośnie, albo spadnie,
    albo pozostanie bez zmian" ;-)

    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1