  • Data: 2002-09-11 11:39:25
    Temat: Re: egzekucja
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik t...@N...gazeta.pl napisał:
    > Pytanie dotyczy zapisów w umowie o prowadzenie rachunku (bez debetu) w LGnet.
    > Bank przyslal mi umowe, w ktorej musze sie zgodzin na egzekujce nawet do
    > 50.000.
    > Tymczasem instrumenty, ktore bank wydaje do rachunku - nie pozwalaja w ogole
    > na transakcje ponizej "zera". Dlaczego wiec bank chce to na mnie wymusic?
    > Dzieki za opinie.

    Być może bank za jakiś czas wyposaży Cię w instrumenty pozwalające na
    takie działanie, nię będzie musiał wtedy aneksować umowy. Nie wiem, jak
    w LG, ale w Telepekao 24 spokojnie da się zrobić niezły debet. Trudno go
    zrobić w bankach full online, co jest zaletą, lecz i wadą: brak "on
    line", czyli sprawnego łacza powoduje komunikat " Kiss my ass". Bardzo
    miłe na prowincjonalnej stacji benzynowej o 2:00 w nocy.

    Pzdr: Dogbert