  • Data: 2018-12-19 13:14:18
    Temat: Re: frankowicze
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@g...com> writes:

    [...]
    > Ok, ale nie piszmy więc że klienci byli świadomi i mieli wybór.
    > Bo wybierali to co im doradca doradził a ten nie doradzał co jest dla klienta
    korzystniejsze tylko co z czego był rozliczany i premiowany

    Wybacz, ale dla mnie jest dość oczywiste, że człowiek pracujący w banku
    będzie mniej dbał o interesy moje niż banku(tudzież swoje).
    Naprawdę uważasz, że przeciętny czlowiek tego nie rozumie?

    > I pewnie rozliczanie swoich podatków zleciłeś komuś kto się na tym zna
    > a nie ryzykujesz samemu

    Nie o to chodzi. Ustawa o vat obowiązuje WSZYSTKICH w tym kraju.
    O PIT też. Czy się to komus podoba czy nie.
    I sam napisałeś "zleciłeś komuś kto sie zna"[1]. Dlaczego w przypadku
    umów kredytowych tego nie można było zrobić?

    > Przy vacie wyboru nie masz, przy kredytach masz wybór między bankami, walutami itp.
    > I teoretycznie człowiek który jest "doradcą KLIENTA"(a nie doradcą
    > BANKU) winien Tobie zaproponować to co jest dla Ciebie korzystniejsze.

    Człowiek który pracuje w BANKU.

    Nie wiem czy zatrudniasz pracowników, ale co byś zrobił z pracownikiem,
    który w pracy wyżej stawia interes obcej osoby niż pracodawcy?

    Wybacz, ale nie uważam, żeby taka rzecz była nie do pojęcia dla
    przeciętnego Kowalskiego.

    EOT z mojej strony.
    KJ
    [1] akurat nie zleciłem, ale to inna bajka.

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The computing field is always in need of new cliches.