  • Data: 2018-12-28 12:18:33
    Temat: Re: frankowicze
    Od: "n" <...@...e> szukaj wiadomości tego autora

    Ująłbym to inaczej: jeżeli finansowanie kredytów mieszkaniowych było wyłącznie z
    rynku polskiego, to tyle mieszkań ile nabudowano dało się wybudować, bo takie były
    potrzeby i możliwości gospodarki (przykładowo konieczność dania zajęcia na budowach
    chłopom mającym ziemię w unijnym odłogu), a reszta to taki lub inny mechanizm
    dystrybucji.

    -----
    > I też mam podejrzenie graniczące z pewnością że gdyby na chf takiego nacisku banki
    nie miały wtedy to ci klienci którzy wg "doradców" bankowych wtedy nie mieli
    zdolności na pln a mieli na chf auto magicznie by zdolność na pln uzyskali.
    >Gdyby banki nie nastawiły się na sprzedaż kredytów w chf i nie naciskały i
    zadarniowały z tego "doradców" to dzisiaj problem "frankowiczów" byłby marginalny
    > Ja ciągle się będę upierał przy tym ze ludzie po prostu ufali "instytucji zaufania
    publicznego" i w związku z tym nie widzieli potrzeby doktoryzowania się z tego co dla
    co niektórych tutaj wydaje się oczywiste i banalnie proste.