  • Data: 2018-12-28 12:07:09
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 11:27:47 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > One byly jednak znacznie tansze.
    > Wiec nie wiem czy "nacisk" to dobre slowo.

    Dodaj jeszcze to że przez pewien czas banki zyskiwały dodatkowo na zawyżonym do spłat
    tych kredytów spreadzie.
    Kolejna rzecz myślę że korzystna dla banków to to ze na dzisiaj kredyty te są
    praktycznie nie konsolidowane, bo nikt rozsądny nie skonsoliduje dzisiaj z saldem chf
    kredytem w pln bo pomimo 10 lat spłat musiałby oddać i tak więcej jak pożyczył
    Ą że póki co są spłacane terminowo to i ryzyko banków małe.
    Oczywiście tak różowo za kilka lat dla banków nie będzie jak sady zaczną masowo
    unieważniać te umowy. Ale tu banki same sobie winne bo umowy skonstruowały jak
    skonstruowały.