    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: frankowicze
    <X...@1...0.0.1>
    <5c1f7cb6$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <q028sr$1pu$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q04itc$vum$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    <s...@p...org>
    <f...@g...com>
    <s...@p...org>
    <c...@g...com>
    Date: Fri, 28 Dec 2018 12:48:52 +0100

    On 2018-12-28, Kris <k...@g...com> wrote:

    [...]

    > Ja uważam że szli tam gdzie był lepszy marketing a brali tam gdzie byli lepsi
    "sprzedażowo" doradcy.
    > Zwykły szary Kowalski podpisuje co mu tam doradca doradził.

    A skąd czerpiesz tą wiedzę o Zwykłym Szarym Kowalskim (tm)? :)
    Bo ewidentnie mamy różne źródła danych. Wg mnie bardziej wpływowe są media niż
    doradca.
    Podobnie jak np. przy zakupie samochodu, klient wchodzący do banku po kredyt na tak
    dużą
    rzecz jak mieskzanie już ma swoją wizję na temat.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com