  • Data: 2018-12-29 21:32:50
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Załóżmy dwa zbiory:
    >
    > a) osoby spłacające kwotę minimalną
    > b) osoby spłacające odsetki w KK
    >
    > Nazwijmy tych pierwszych Polakami, a tych drugich
    > Europejczykami. Czy do tej pory wszystko jasne?
    >
    > No więc z faktu że Polacy są Europejczykami nie wynika
    > że każdy Europejczyk jest Polakiem.

    > Nie. Ale można spłacać więcej niż kwotę minimalną
    > mimo tego że masz odsetki. To nie jest zakazane.
    > Ba, możesz spłacić odsetki i całość zadłużenia
    > na karcie i nadal złapiesz się do kategorii "70%
    > osób płacących odsetki".

    Dziekuje ci za ten protekcjonalny ton.
    Błąd wynikał z nadinterpretacji bo gadalismy o minimalnej spłacie a Kamil
    wtracił te 70% tylko nie zauwazyłem ze dopisał ze płaci odsetki a nie ze
    spłaca własnie te minimalna.

    Ale dziekuje za wyjasnienie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia