  • Data: 2023-08-30 10:09:53
    Temat: Re: getin miesza
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 29 sierpnia 2023 o 18:04:53 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Gdy kończyła się MC -- dostał Visę;
    > gdy kończyła się Visa -- dostał MC?

    No jak wytłumaczył w końcu porządnie to zrozumiałe się stało.
    Widać wytrzeźwiał - w każdym razie pite było, czy to u JF czy w getoucie.

    > Visa Velo ma inny niż Visa Getin;
    > MC Velo ma inny niż MC Getin?...

    Ma czy nie ma?
    Masz, żeby sprawdzić? Ja nie mam.
    Ale obstawaiam, że velo odziedziczyło numery po getoucie, a getout dostał nowe.
    Coś mi się kołacze, że getoutowscy frankowicze dostawali nowe numery kont do spłaty,
    a kart już raczej getout-wydmuszka nie wystawia.

    > Z mojej nie zdarło się.

    Z tych wypukłych spośród moich 18, które leżą sobie w szafie, też się nie zdarło.
    Z tych, które noszę ze sobą w wizytowniku, zdarło się na tyle, że trzeba pod kątem
    patrzeć, żeby odczytać numer (np. do IO), bo są np. tak ciapkowate (santander KK
    1-2-3,
    jeszcze w czerwonej wersji), że od frontu nie widać.

    Co gorsza, wytarła się też farba w CVC2 - daje się odczytać tylko dlatego, że farba
    była w rowkach - być może wylaserkowanych.